Kever1

Signalement

Aangemeld sinds15 februari 2006
Op forum sinds3 januari 2015
Aantal reacties op forum0
Aantal reacties op artikelen1.855

Laatste reacties op artikelen

Saab null (1975)

"Anders dan anders": dat is zeker gelukt! Ik ben benieuwd of je wel eens negatieve reacties krijgt in...(20 juni 2026)

'De Fiat Uno Selecta kreeg de Daf-bak die in de Volvo 343 had moeten komen'

Leuke aflevering weer. Maurice Fransen kan boeiend vertellen, vind ik. Orginele garage stelt hij samen....(13 juni 2026)

Volvo 240 Polar 2.3 Estate (1993)

Ach, die heerlijk klinkende zescilinder diesel van VW. Af en toe klik ik op YouTube voor mijn plezier...(13 juni 2026)

Geheel nieuwe Audi Q7 is groter, maar niet langer de grootste

Recht van voren is het alsof een nijlpaard / hippo je aangluurt: vierkante kop met spleetoogjes en de...(9 juni 2026)

Mercedes-Benz 220 D W123 (1977)

Leuk dat je hem nog steeds hebt! Jaaaaren geleden je review al gelezen mooie auto met mooie kleur!....(9 juni 2026)

Paul en Mariska reizen Europa door in hun onverwoestbare Hymer B544

Lekker dan, zo'n keuring beginnen met beelden van een crashtest op 1:36. De lust zou je subiet vergaan...(8 juni 2026)

De vijfcilinder is echt niet alleen een Audi-ding, dit waren ook fijne vijfpitters

Ik snap je punt, nadeeltje van de V6 was dat die alleen als Syncro met all-wheel-drive werd geleverd....(31 mei 2026)

Volvo 240 Polar 2.3 Estate (1993)

[quote]Klopt, goed gezien, april 2026. [/quote] Inmiddels aangepast door hele tekst verwijderen en opnieuw...(21 mei 2026)

Laatste posts op forum

Het grote Volkswagen Golf/Jetta II topic

Leuke Golf 1.6 CL uit 1984. Doet me denken aan mijn eerste Jetta 1.6 CL: zelfde bouwjaar, kleur, motor...(29 augustus 2020)

Het grote Volkswagen Golf/Jetta II topic

Autobedrijf Bin Laden... Is die sticker geen grap?(6 oktober 2019)

Het grote Volkswagen Golf/Jetta II topic

Ik heb contact met de nieuwe eigenaar. Jonge vent en gelukkig een liefhebber. Hij reed hiervoor een...(23 september 2019)

Het grote Volkswagen Golf/Jetta II topic

Wow, er gebeurt hier niet zoveel meer, maar ik lees het nog altijd. En als er dan iets gebeurt, dan...(22 september 2019)

Het grote Volkswagen Golf/Jetta II topic

Super dat je de ruimte en de skills hebt om zelf dit soort klussen te doen!(5 november 2018)

Het grote Volkswagen Golf/Jetta II topic

@Kever1: jij rijdt tegenwoordig toch een Audi A2, of heb ik dat mis? Import met GG kenteken? Dan zie...(11 oktober 2018)

Het grote Volkswagen Golf/Jetta II topic

MRS: toch een fijn idee dat je fraaie Golf een goed leven krijgt bij een volgende liefhebber. En dat...(11 oktober 2018)

Het grote Volkswagen Golf/Jetta II topic

Dat denk ik ook, jammer dat ik zelf geen ruimte meer heb, anders zou ik hem best willen kopen.(28 september 2018)

Het grote Volkswagen Golf/Jetta II topic

Mooi Golfje. Polar-Silber: die kleur had mijn 84-er Jetta CL 1.6 KT-18-XV op LPG ook. p.s. ben ik nou...(21 september 2018)

Het grote Volkswagen Golf/Jetta II topic

p.s. jammer dat ze de polijst-machine zo lomp gehanteerd hebben: alle logo's zijn kaal geschuurd,...(19 september 2018)