Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A.BRANDHORST zei:
Deze dus.A.BRANDHORST zei:Of bijv. mijn buurman die een VW Passat had met kenteken HT-70-NT. Die Passat 'leeft' nog steeds, en heeft een geldige Apk ook.
Meer 131's dan 132's. Ik vond dat er stukken minder Fiats waren van dit type dan zo'n 4 jaar geleden.Quadrifoglio Verde zei:In Egypte rijden toch ook nog veel Fiats 131 en 132 rond?
Als jij bijdraagt, zorg ik voor de spots.XBXG zei:Heel leuk, AB! Van mij mag je elke maand naar Egypte gaan.![]()
Astrawez zei:Gave serie weer!Opvallend hoeveel oude (in Europa al lang uitgestorven) Fiatjes daar nog rondrijden.
Misschien veel Italië-import?
ginkelvanmichiel zei:Die Renault 12-exemplaren zijn de Renault Toros. Gemaakt in Turkije. Ze zijn op een aantal fronten gemoderniseerd.
Gebouwd tot 2000.
929V6 zei:Leuke foto's uit Azerbeidzjan.Is dat verder ook een aanrader als reis-/vakantiebestemming?
Een Fiat 126
Een oude VW Passat station (De enige die ik tot nu toe heb gezien in Egypte van dit model)
yps zei:Ik ben onlangs op vakantie geweest naar Ecuador. Over het geheel genomen rijdt er weinig bijzonders rond: veel Japans en Koreaans blik. En vooral heel veel Chevrolet's Aveo.
![]()